Ludde 1 år!

Idag fyller Ludde 1 år, stort grattis! Vi ska dit och fira på söndag när jag gått av mitt pass.

Denna dag har jag i alla fall gjort lite nytta. Lämnade Maxen på dagis vid nio, Anton tog jag med hem för han har öroninflammation och är inte riktigt ok en. Sedan åkte vi till mormor Littlii som Fjant säger och fikade.

När vi kom hem väntade fönster putsning, de blev rena alla på övre plan utom ett som jag inte fick upp. Sedan damma, torka av alla luckor, använde min förtjusande damsugare och sist lite vatten på golvet. Så nu är det rent. (undra om Per tar nedre i helgen?) Ja ska jobba 27 tim så lite synd om mig är det :)   



Löjtnanshjärtat i miten symboliserar kärleken som finns här!
Simbad jagar allt som rör sig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis Ludde! Stora killen nu ju :)

2009-04-17 @ 20:48:49
URL: http://virrpanna.blogspot.com
Postat av: Anna Jerkeman

Hoppas det går bra på jobbet och jobba inte ihjäl dig! Va fint det blev med planteringen! Gratulera Ludvig från oss! kram

2009-04-19 @ 10:12:44
URL: http://annafinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0