Löngnare på Plantaget

Nu är jobbet slut för denna gång, efter en bra helg förutom en jobbig söndag morgon på jobbet, slag och låsningar med att av barnen (jag blir tokig).


Jag köpte blommor på Plantaget tidigare i veckan, och då pratade jag med en utav dom anställda där och hon sa att löjtnandshjärtan nu är framodlade för att tåla upp till -6 grader. Men NEJ den är stendöd efter natten (den som stod för kärleken hos oss).

Jag har satt lite frön och dom har börjat komma upp och det är kul. Det ska bli squash , blomkål, lövkoja och blomma för dagen.


Litte gröna prickar kan man se!

Det var jätte trevligt hos Ludde i dag han var pigg och glad, kul och se efter en lång förkylning och öroninflammationer. Stoffes bror var där med sambo och barn, barnen hade väldigt kul tillsammans det har dom alltid när dom ses.    


Hoppas på en bra dag med mina egna barn i morgon :)  


Kommentarer
Postat av: Hanna

Gå tillbaka med löjtnandshjärtat, vettja. Så kallt att det ska tvärdö har det inte varit. Inte om de är framtagna för att klara ner till 6 minusgrader.



Jag kanske skulle passa på att sätta lite frön jag också nu medan Alvedonen håller i sig. Sen blir det till att bädda ner sig med rinnande ögon igen.



Kram kram!

2009-04-20 @ 12:01:31
URL: http://virrpanna.blogspot.com
Postat av: Anonym

Roligt med fröna, hoppas det växer till sig ordentligt!

Kram

2009-04-21 @ 19:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0