Maxen har bekantat sig med gannen!

I går somnade jag med Maxen när vi skulle kolla på Djungelboken ca 20:15 tror jag. Blev väckt av Per vi 22 tiden och somnade genast om i min säng. Vaknade i morse 07:15 av att Anton dunkade i mitt ansikte, pigg och glad riktigt utvilad. Det var länge sedan jag har känt så!

Jag har haft en hel del besök under dagen. Först ringde syster yster och frågade om hon och Ludde kunde komma, och självklart var det ok. Och sedan ringde jag Mormor Lisbeth och frågade om hon också ville ha lunch. Lisbeth kom med fika och blommor till mig jätte TACK! Vi alla åt "Pers special" köttbullar och makaroner. Sedan kom svärfar och skulle byta bromsar på bilen. Så nu blir vi många till maten.

 Våran granne kom för bi efter han hade hämtat sin post som tydligen låg slängd i skogen, och i hans brevlåda låg en annan grannes post. Han undrade lite försynt vad som hänt? Jag tyckte det tog en väldig tid för Max och Emilia att hämta posten. Ja det tog väll sin tid att göra hyss för dom! Erik tyckte inte att jag skulle skälla för mycket på dom ?Alla barn gör ju lite hyss? och detta tyckte han inte var så farligt. Men lite skäll blev det men inte mer än befogat. Det var en ganska rolig grej!   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0