Ett vackert kaos

En vecka i full fart, hela köket ser ut som ett bombnerslag. I torsdags fick vi nya köket i platta förpackningar och i fredags vitvaror i olika storlekar men ingen häll så den fick vi senare under kvällen. Med hjälp av goda vänner och släkt fick vi både ut, och dom flesta  underskåpen på plats i fredags kväll. I lördags fortsatte arbetet i trevligt sällskap. Nu ser det ut som ett kök men golvet är av spån, det får vänta till att trappan är på plats, då blir det ett riktigt golv. Ja vi är väldigt nöjda men valet av kök och design, det kommer att bli kanon.  

Imorgon ska jag kolla på tapeter efter jag lämnat barnen, mamma ska med som smakråd det är alltid bra så jag inte kommer hem med hur många kataloger som helst, då kan aldrig jag och Per komma överens om något.  

 Ett jätte TACK till alla som har hjälpt till !!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Köket kommer att bli fantastiskt fint! Stort och härligt! Tack själv för en trevlig helg! Har du kollat in min nya blogg?

2008-05-26 @ 09:32:02
URL: http://annafinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0