Svart hål

Nu är det ett stort, djupt hål ingen vägg och massa damm och smuts. Öppet blev det verkligen, men det är väldigt mycket kvar innan det blir färdigt. Om två dagar är snickarna färdiga, sen lägga golv, grunda inför tapeter och allt annat. Om jag ska vara riktigt ärlig så vet jag inte hur mycket som återstår. Men det är väll typiskt mig och starta projekt som jag tror går relativt fort, men det visar sig alltid att vara väldigt omfattande.

 

Anton har skött sig i två dagar, jag blir faktiskt lite rörd och lättad. Sen har hans dagis fröken kommit på att det är när han kommer i trängda situationer som han försöker bitas och inte annars.
Han sa ytligare ett ord i dag ?mommo? till sin älskade mormor Lisbeth. Det blir nog folk av Fjanten med.
Maxen är hur duktig som helst på att  simma  och hoppa är mer under än över vattnet. Han simmar med puffar men innan sommaren är över simmar han säkert utan.  Han kanske blir fisk i stället för folk :)


 Under spånskivorna finner man det stora svarta hålet!!!

image4

 

Men checka in köket! Det kommer bli kanon!!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart är Max mer fisk än människa! Han e ju släkt med mig!

2008-06-03 @ 22:09:01
URL: http://virrpanna.blogspot.com
Postat av: Anna

va långt ni har kommit med köket! Va stort och öppet det måste kännas! Självklart är det en del kvar, men ni kommer känna er så nöjda och stolta sen! :-) Ser fram emot många fina middagar sen! Kram!

2008-06-04 @ 08:46:54
URL: http://annafinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0