En skön helg!

En helg som känns skönare en andra helger.

Farmor och Hanna hämtade barnen torsdags kväll, sedan var det dags att snygga till sig och gå över till grannen som fyllde 27. Mycket god mat och trevligt sällskap, det fanns gått om förfriskningar så jag vinglade själv hem vi midnatt. Per kom en timme senare inte fullt lika rund under fötterna, trevligt var det i alla fall J

 

Fredagen kom i gång relativt tidigt trotts gårkvällen. Pappa och mamma tittade in vi tio tiden, pappa skulle mäta för trappan en sista gång. En dusch och nytt smink och fin kläder sedan till Anna som hade examens mottagning, hon är nu färdig SSK stort grattis! Där fick vi god smörgåstårta och kladdkaka. Sen hem och ladda om till nästa partaj.
Min farbrors fru fyllde 40 och där var det frågerunda lite lek god mat och även där fanns det att dricka. Senare på kvällen kom dansen i gång där jag stod tills syster yster kom och hämtade oss. Hon blev tvungen att åka tidigare på kvällen för Ludde inte var nöjd utan sin mamma. Också det en lyckad kväll.

 

Lördagen var vi hemma och solade och läste nästan hela dagen, sedan en långpromenad till syster, Stoffe, ludde och fick där middag och sedan skjuts till baks. Jag han gosa en hel del.

 

I dag har vi grovstädat ”det är inte rent” Per har byggt och jag har mest saknat barnen. Vi fick tillbaks änglarna vi 16 tiden det blev ett kärt återseende. Längre än så här kan de inte vara borta för då blir jag nog galen. Men det var skönt att få rå om bara varandra så länge.       


Kommentarer
Postat av: Hanna

Det va superkul att ha dem så länge! även om deras mamma nästan längtade ihjäl sig :)

2008-06-08 @ 22:33:13
URL: http://virrpanna.blogspot.com
Postat av: Hanna

Det va superkul att ha dem så länge! även om deras mamma nästan längtade ihjäl sig :)

2008-06-08 @ 22:34:12
URL: http://virrpanna.blogspot.com
Postat av: Anna

Sunda relationer, ger sunda barn :-)tror jag i alla fall! Bra att rå om varandra lite då och då! Och barnen lär sig att känna sig trygga med andra människor, men vet ju aldrig vad som kan hända, eller hur?

2008-06-09 @ 11:12:26
URL: http://annafinns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0