2-juni

Nu har jag jobbat ytligare en helg, det var en upplevelse det med.

 

I går gick jag av mitt pass tidigt, och sedan var jag ute hela dagen. Hjälpte ett par vänner med att kratta ut jord, sedan var det sol och bad. God middag i trevligt sällskap. Maxen brände sig lite lätt trots insmord med tretti, han har inge vidare pigment.

 

Snart fyller Per år och jag hade tänkt köpa en gräsklippare men det köpte han själv i går, så nu vet jag inte vad jag ska köpa!

 

Ja då var det Anton igen. Dom ska ta upp på mötet i dag hur dom ska göra med honom, så alla gör lika. Det känns skönt att dom tar det på allvar. Hoppas att han slutar med sitt bitande snart nu. Som sagt, han är ju söt i alla fall.

 

Ha det bra i solen, det ska jag!

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Man ska passa sig med spf30 många av dem är så trögflytande att det är lätt att missa områden. Fråga mig om jag brände mig på NZ!

2008-06-02 @ 13:28:24
URL: http://virrpanna.blogspot.com
Postat av: Anna

Skönt att de tar upp om Anton på mötet, då behöver du inte skälla på dem för att det inte tar det på allvar!
Kram

2008-06-03 @ 08:33:43
URL: http://annafinns.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0